BY
EN RU BY

Дырэктар Нацыянальнага цэнтра маркетынгу выступіў на прэс-канферэнцыі, прысвечанай замежным выставам

Нацыянальны цэнтр маркетынгу МЗС Беларусі прыняў удзел у прэс-канферэнцыі на тэму «Пашырэнне гандлёва-эканамічнага супрацоўніцтва Рэспублікі Беларусь: вынікі і перспектывы ўдзелу ў міжнародных выставах», якая адбылася 14 лютага ў Доме прэсы.

Дырэктар Нацыянальнага цэнтра маркетынгу Валерый Садоха распавёў СМІ пра ўдзел у бізнес-форумах і выставах за мяжой як эфектыўным спосабе прасоўвання беларускіх тавараў і паслуг на знешнія рынкі. Спікер адзначыў, што ў 2018 г. Нацыянальным цэнтрам маркетынгу арганізавана восем выставачных мерапрыемстваў за мяжой, у якіх прыняло ўдзел больш за 150 беларускіх прадпрыемстваў і арганізацый. Агульная плошча беларускіх экспазіцый склала больш за 1500 кв. м.

Беларускія прадпрыемствы падчас правядзення нацыянальных экспазіцый у 2018 г. заключылі кантракты на суму каля $ 150 млн, з якіх $ 117 млн ​​прынесла Першая кітайская міжнародная выстава імпартных тавараў і паслуг у г. Шанхаі, арганізаваная Нацыянальным цэнтрам маркетынгу.

Валерый Садоха падрабязней спыніўся на перспектывах 2019 г. Нацыянальным цэнтрам маркетынгу будуць арганізаваны нацыянальныя экспазіцыі Рэспублікі Беларусь на Міжнароднай прамысловай выставе IEMA у г. Лахоры (Пакістан), Міжнароднай выставе прадуктаў харчавання і сельскай гаспадаркі FOODAGRO у г. Найробі (Кенія), Міжнароднай спецыялізаванай выставе ў галіне металаапрацоўкі і машынабудавання Tech Industry у г. Рызе (Латвія), а таксама калектыўныя стэнды нашай краіны на іншых замежных выставах.

Дырэктар Нацыянальнага цэнтра маркетынгу распавёў журналістам пра дзелавыя мерапрыемствы, арганізаваныя у 2018 годзе для дэлегацый з Італіі, Фінляндыі, Швейцарыі, Іспаніі, Германіі, Вялікабрытаніі і шэрагу рэгіёнаў Расіі. Валерый Садоха асаблівую ўвагу надаў Беларуска-Польскаму, Беларуска-В'етнамскаму і Беларуска-Французскаму бізнес-форумам і адзначыў, што праца на гэтых мерапрыемствах, а таксама зняволеныя працоўныя пагадненні дапамаглі вызначыць новыя напрамкі двухбаковага гандлю, спрыялі паляпшэнню паказчыкаў гандлёва-эканамічнага супрацоўніцтва паміж краінамі.

У прэс-канферэнцыі таксама прынялі ўдзел кіраўніцтва БелГПП, УП «Белінтэрэкспа».