BY
EN RU BY

Эксперты Нацыянальнага цэнтра маркетынгу правялі навучальны семінар у Гродна

Навучальны семінар па прасоўванні экспарту беларускіх прадпрыемстваў адбыўся 4 чэрвеня ў Гродна. Эксперты Нацыянальнага цэнтра маркетынгу правялі майстар-клас па комплексным прасоўванні айчынных тавараў і паслуг на замежныя рынкі.

160 гродзенскіх прадпрыемстваў даведаліся пра шэраг эфектыўных інструментаў, якія спрыяюць выхаду на новыя рынкі: маркетынгавых даследаваннях, як першым кроку, які ўключае комплекснае даследаванне рынку, аналіз паказчыкаў рынку і канкурэнтнага асяроддзя, а таксама пошук пакупнікоў і дзелавых партнёраў. Спецыялісты Нацыянальнага цэнтра маркетынгу распавялі, як з найбольшай карысцю выкарыстоўваць увесь патэнцыял выставачных мерапрыемстваў за мяжой і правільна данесці інфармацыю аб кампаніі з дапамогай рэкламна-паліграфічнай прадукцыі. Рэгіянальныя вытворцы даведаліся пра магчымасці інтэрнэт-пляцовак для прасоўвання тавараў і паслуг на новыя рынкі на прыкладзе аналізу сайтаў экспарцёраў і работы з парталам Export.by, а таксама аб удзеле ў замежных закупках і таргах, уключаючы дзяржаўныя закупкі ў Расійскай Федэрацыі, і асаблівасцях работы на электронных гандлёвых пляцоўках.

Нацыянальны цэнтр маркетынгу арганізаваў ва ўсіх абласных цэнтрах краіны серыю навучальных майстар-класаў з мэтай комплекснай інфармацыйнай падтрымкі экспартнай дзейнасці рэгіянальных беларускіх вытворцаў. Семінары такога фармату паспяхова прайшлі раней у Брэсцкай, Віцебскай, Гомельскай і Магілёўскай абласцях. У агульнай складанасці семінары сабралі больш за 800 прадпрыемстваў рэгіёнаў і сталі значнай падзеяй ў эканамічным жыцці краіны.