BY
EN RU BY

Нацыянальны цэнтр маркетынгу арганізаваў біржу кантактаў для брытанскага рытэйлера

28 сакавіка Нацыянальным цэнтрам маркетынгу Міністэрства замежных спраў была арганізавана біржа дзелавых кантактаў брытанскага рытэйлера Kingfisher plc з беларускімі вытворцамі ў сферы будаўніцтва і добраўпарадкавання.

Група кампаній Kingfisher plc (Вялікабрытанія) наведала Беларусь з мэтай пошуку стратэгічных партнёраў. Kingfisher plc - буйны еўрапейскі DIY рытэйлер (крамы самаабслугоўвання ў рознічным гандлю), які валодае каля 1300 крамамі ў Еўропе (Castorama, B & Q, Brico Depot, Screwfix).

Каля 30 беларускіх кампаній праявілі цікавасць ва ўсталяванні супрацоўніцтва з замежнай гандлёвай сеткай. Сярод іх - канцэрн «Беллеспаперапрам», ААТ «БМЗ», «Віцебскія дываны», «ГАРЫЗОНТ», «Івацэвічдрэў», «Стужка», «Лакафарба», «Кобрынскі завод «Сітома» і іншыя вытворцы.

«Сённяшняя рабочая сустрэча павінна спрыяць пашырэнню айчыннага экспарту ў еўрапейскім DIY-сегменце, а таксама развіццю беларуска-брытанскіх гандлёвых адносін», - адзначыў дырэктар Нацыянальнага цэнтра маркетынгу Валерый Садоха.

Прадстаўнік Kingfisher plc, кіраўнік групы закупак маскоўскага офіса Таццяна Ярмольчык распавяла, што прыярытэтам кампаніі з'яўляецца пошук і наладжванне ўзаемавыгаднага супрацоўніцтва з вытворцамі для паставак тавараў у сферы DIY у еўрапейскія крамы, размешчаныя ў Вялікабрытаніі, Францыі, Польшчы, Германіі, Іспаніі і Румыніі. «Удзел у тэндэрах нашай кампаніі - складаны працэс, і мы гатовыя аказваць комплексную падтрымку патэнцыйным пастаўшчыкам, уключаючы тэхнічны і сацыяльна-эканамічны аўдыт. А галоўнае - садзейнічаць матывацыі вытворцаў тавараў у такім супрацоўніцтве, - заявіла прадстаўнік брытанскага рытэйлера. - Стратэгія Kingfisher plc накіравана на тое, каб заняць лідыручае месца ў сферы ўладкавання дома як для прафесіяналаў, так і для аматараў».

Для ўдзельнікаў сустрэчы адбылася прэзентацыя магчымасцяў партала Export.by - электроннай вітрыны тавараў беларускіх вытворцаў. Прадстаўнікі Kingfisher plc адзначылі, што дзякуючы Export.by знайшлі значную колькасць падыходных пастаўшчыкоў, а таксама выказалі падзяку Нацыянальнаму цэнтру маркетынгу за высокі ўзровень арганізацыі бізнес-мерапрыемства.

У ходзе сустрэчы адбыліся перамовы ў фармаце B2B і абмен дзелавымі кантактамі. У рамках візіту запланаваныя таксама наведвання гасцямі беларускіх вытворчасцей, у прыватнасці, ТАА «Капіталстройгруп» (г. Маладзечна) і ААТ «Барысаўскі ДАК» (г. Барысаў).