BY
EN RU BY

Нацыянальны цэнтр маркетынгу прыме ўдзел у выставе TIBO-2019

Нацыянальны цэнтр маркетынгу Міністэрства замежных спраў Рэспублікі Беларусь прыме ўдзел у XXVI Міжнародным форуме па інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогіях «TIBO-2019» з праектамі, якія дэманструюць ўклад у лічбавую трансфармацыю беларускага экспарту і беспапяровага гандлю.

Наведвальнікам выставы TIBO-2019 будзе прадстаўлена прэзентацыя навацый у сістэме дзяржаўных закупак. З 1 ліпеня бягучага года сістэму дзяржзакупак чакае лічбавая трансфармацыя. Адбудзецца пераход да электроннага тыпу ў поўным аб'ёме, ўкараненне электронных закупак на аснове OCDS (стандарт адкрытых кантрактных дадзеных) і адкрытых дадзеных у Беларусі. Пачне функцыянаваць адзіная дзяржаўная інфармацыйна-аналітычная сістэма кіравання дзяржаўнымі закупкамі (ГІАС).

ГІАС будзе спрыяць павышэнню празрыстасці і эфектыўнасці дзяржаўных закупак і зніжэнню аперацыйных выдаткаў для пакупнікоў і прадаўцоў, а таксама паляпшэнню якасці дзяржаўных паслуг у цэлым. У выніку навацый аўтаматызаваная сістэма зможа аналізаваць увесь жыццёвы цыкл закупак, пачынаючы з планавання закупак і завяршаючы выкананнем кантрактаў. Стане магчымым падпісанне кантрактаў у форме электроннага дакумента, а таксама дадатковых пагадненняў, у тым ліку аб скасаванні кантрактаў.

Акрамя таго, у Беларусі пачне функцыянаваць аўтаматызаваная сістэма закупак малога аб'ёму - пляцоўка для ажыццяўлення дзяржаўных закупак пры арыентыровачным кошту прадмета закупкі ад 50 да 300 базавых велічынь у электронным фармаце. Новая электронная пляцоўка павысіць узровень канкурэнцыі, у тым ліку, дзякуючы ўдзелу суб'ектаў малога і сярэдняга прадпрымальніцтва, забяспечыць эканомію і больш эфектыўнае выкарыстанне бюджэтных сродкаў за кошт магчымасці вывучэння кан'юнктуры рынку ў разрэзе актуальных коштаў па рэгіёнах.

Таксама ўвазе наведвальнікаў будуць прадстаўлены магчымасці партала Export.by - электроннай вітрыны беларускіх тавараў, якія могуць экспартавацца на міжнародны рынак. Зараз на Export.by зарэгістраваліся больш за 6 тысяч кампаній, якія прадставілі больш за 17 тысяч тавараў, паслуг і тэхналогій на рускай і англійскай мовах. Рэсурс ужо наведваюць карыстальнікі з амаль 200 краін свету. Наступным крокам развіцця партала стане стварэнне на яго аснове паўнавартаснай B2B інтэрнэт-пляцоўкі, якая дазволіць карыстальнікам заключаць анлайн знешнегандлёвыя дагаворы і ажыццяўляць куплю тавараў з магчымасцю выбару спосабу і тэрміну дастаўкі.

Нацыянальны цэнтр маркетынгу МЗС Беларусі запрашае наведвальнікаў з 9 па 12 красавіка на свой стэнд па адрасе пр-т. Пераможцаў 111а, Мінск.