BY
EN RU BY

Нацыянальны цэнтр маркетынгу прыняў удзел у Беларускім прамысловым форуме

Дырэктар Нацыянальнага цэнтра маркетынгу Валерый Садоха выступіў з прэзентацыяй перад удзельнікамі Беларускага прамысловага форуму, які прайшоў 17 верасня ў рамках выставы ТэхІннаПрам. У мерапрыемствах Форуму прынялі ўдзел больш за 70 расійскіх кампаній і калектыўных экспазіцый расійскіх рэгіёнаў.

Валерый Садоха распавёў аб дзейнасці Нацыянальнага цэнтра маркетынгу, накіраванай на падтрымку экспарту. Спікер адзначыў, што на працягу двух апошніх гадоў былі арганізаваны візіты дзелавых колаў Цвярской, Іванаўскай, Разанскай абласцей у г. Мінск, падчас якіх удзельнікі азнаёміліся з магчымасцямі працы на беларускім рынку, правялі перамовы з беларускімі кантрагентамі, наведалі прадпрыемствы. У дадзены момант Нацыянальны цэнтр маркетынгу арганізуе дзелавыя мерапрыемствы для прадстаўнікоў бізнесу Разанскай вобласці. Таксама ў бліжэйшы час плануецца сустрэча з дэлегацыей Краснадарскага краю.

Дырэктар Нацыянальнага цэнтра маркетынгу падрабязна спыніўся на статыстыцы, згодна з якой 185 расійскіх кампаній зарэгістраваліся на партале Export.by; 1147 беларускіх кампаній зацікаўлены ў працы на рынку Расіі; 235 кампаній маюць гандлёвыя прадстаўніцтвы на тэрыторыі РФ; 835 беларускіх арганізацый працуюць на рынку Расіі.

У цяперашні час зацікаўленасць у развіцці супрацоўніцтва з беларускімі прадпрыемствамі прамысловай галіны выяўляе ўсё большая колькасць расійскіх кампаній, рэгіянальных гандлёва-прамысловых палат і цэнтраў падтрымкі экспарту. Нацыянальны цэнтр маркетынгу гатовы аказваць усебаковае садзейнічанне ў развіцці такога супрацоўніцтва.

Таксама перад удзельнікамі Беларускага прамысловага форуму выступіла начальнік аддзела па працы з кліентамі ўпраўлення забеспячэння закупак Нацыянальнага цэнтра маркетынгу Аксана Ганчарык. У сваім выступе спікер распавяла аб сістэме закупак у Рэспубліцы Беларусь, у тым ліку інфармацыйныя сістэмы ГІАС і Тэндэры, аператарам якіх з'яўляецца Нацыянальны цэнтр маркетынгу. Увага была ўдзелена прававым аспектам, а таксама асноўным этапам падрыхтоўкі і непасрэдна ўдзелу ў закупках.