BY
EN RU BY

Нацыянальны цэнтр маркетынг прыняў удзел у круглым стале з бізнес-дэлегацыяй з Удмуртыі

24 лютага Нацыянальны цэнтр маркетынгу МЗС Беларусі прыняў удзел у круглым стале з бізнес-дэлегацыяй з Удмуртыі на чале з Першым намеснікам Старшыні Урада Удмурцкай Рэспублікі Аляксандрам Свініным, які прайшоў у Гандлёвым прадстаўніцтве Расійскай Федэрацыі. У склад дэлегацыі ўвайшлі больш за 25 прадпрыемстваў, зацікаўленых у пошуку партнёраў і развіцці гандлёва-эканамічных сувязяў з беларускімі кампаніямі.

Мэтай круглага стала стала магчымасць праінфармаваць бізнес-прадстаўнікоў Удмурцкай Рэспублікі аб актуальных пытаннях і асаблівасцях вядзення гаспадарчай дзейнасці на тэрыторыі Беларусі, найбольш перспектыўных напрамках двухбаковага супрацоўніцтва ў гандлёва-эканамічнай сферы, а таксама аб мерах падтрымкі расійскага бізнесу на беларускім рынку, уключаючы інвестыцыйны складнік.

Дырэктар Нацыянальнага цэнтра маркетынгу МЗС Беларусі Валерый Садоха праінфармаваў удзельнікаў круглага стала аб магчымасцях арганізацыі па аказанні садзейнічання замежным кампаніям у выхадзе на беларускі рынак, падкрэсліўшы, што экспартная дзейнасць мае патрэбу ў комплекснай падтрымцы. Для прасоўвання на беларускі рынак Нацыянальны цэнтр маркетынгу МЗС прапануе расійскім кампаніям маркетынгавыя даследаванні, форумы, замежныя выставы, спецыялізаваны рэсурс Export.by і іншыя інструменты.

Важнейшым складальнікам паспяховай работы расійскіх пастаўшчыкоў з'яўляецца ўдзел у працэдурах закупак у Рэспубліцы Беларусь. Аб спецыфіцы гэтай дзейнасці распавяла начальнік аддзела па працы з кліентамі ўпраўлення забеспячэння закупак Нацыянальнага цэнтра маркетынгу Аксана Ганчарык. Спікер азнаёміла ўдзельнікаў круглага стала з сістэмай кіравання дзяржаўнымі закупкамі www.gias.by, інфармацыйнай сістэмай «Тэндэры», якая функцыянуе на сайце www.icetrade.by, электроннай гандлёвай пляцоўкай www.goszakupki.by, аператарамі якіх з'яўляецца Нацыянальны цэнтр маркетынгу.