BY
EN RU BY

Нацыянальны цэнтр маркетынгу прыняў удзел у семінары па арганізацыі гаспадарчай дзейнасці для расійскіх кампаній у Беларусі

Дырэктар Нацыянальнага цэнтра маркетынгу Валерый Садоха выступіў з прэзентацыяй перад удзельнікамі семінара «Актуальныя пытанні арганізацыі гаспадарчай дзейнасці на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь для расійскіх кампаній». Мерапрыемства адбылося 9 кастрычніка ў рамках Беларускага энергетычнага і экалагічнага форуму па ініцыятыве Гандлёвага прадстаўніцтва Расійскай Федэрацыі. Усяго ў мерапрыемствах форуму прынялі ўдзел больш за 50 расійскіх кампаній.

Валерый Садоха распавёў аб магчымасцях Нацыянальнага цэнтра маркетынгу па аказанні садзейнічання замежным кампаніям у выхадзе на беларускі рынак. Спікер падрабязна спыніўся на статыстыцы, якая адлюстроўвае актыўнасць супрацоўніцтва расійскіх і беларускіх кампаній у энергетычнай галіны ў сапраўдны момант. Ён таксама адзначыў гатоўнасць Нацыянальнага цэнтра маркетынгу аказваць комплексную падтрымку ў развіцці такога супрацоўніцтва ў перспектыве.

На семінары таксама выступіла начальнік аддзела па рабоце з кліентамі ўпраўлення забеспячэння закупак Аксана Ганчарык, якая прадставіла інфармацыю аб магчымасцях удзелу расійскіх пастаўшчыкоў у працэдурах закупак. Спікер распавяла аб дзяржаўнай інфармацыйна-аналітычнай сістэме кіравання дзяржаўнымі закупкамі www.gias.by, інфармацыйнай сістэме «Тэндэры», якая функцыянуе на сайце www.icetrade.by, электроннай гандлёвай пляцоўцы www.goszakupki.by, аператарамі якіх з'яўляецца Нацыянальны цэнтр маркетынгу.