BY
EN RU BY

Нацыянальны цэнтр маркетынгу прыняў удзел у семінары па арганізацыі падтрымкі бізнесу ў краінах Усходняга партнёрства

Дырэктар Нацыянальнага цэнтра маркетынгу Валерый Садоха прыняў удзел у семінары, прысвечаным арганізацыі падтрымкі бізнесу ў краінах Усходняга партнёрства. Мерапрыемства арганізаваў Беларускі фонд фінансавай падтрымкі прадпрымальнікаў пры падтрымцы Міжнароднага гандлёвага цэнтра.

Спікер выступіў з аглядам лёгкай прамысловасці Рэспублікі Беларусь. Ён адзначыў, што Беларусь мае развітую лёгкую прамысловасць, якая прадстаўлена больш чым 1600 прадпрыемствамі, у якіх працуюць больш за 93 тыс. чалавек, якія забяспечваюць каля 4% усяго аб'ёму прамысловай вытворчасці. Да ўвагі ўдзельнікаў былі прадстаўлены колькасныя характарыстыкі развіцця галіны, адлюстраваныя ў тэзісах і дыяграмах. Асаблівая ўвага была ўдзелена пытанням экспарту прадукцыі лёгкай прамысловасці. Валерый Садоха адзначыў, што Нацыянальны цэнтр маркетынгу аказвае садзейнічанне ва ўсталяванні і развіцці гандлёва-эканамічных адносін паміж беларускімі і замежнымі партнёрамі, у тым ліку малыя і сярэднія прадпрыемствы, забяспечвае інфармацыйную падтрымку экспарту, у тым ліку, з дапамогай распрацаванага Нацыянальным цэнтрам маркетынгу партала Export.by.

У семінары таксама прынялі ўдзел прадстаўнікі арганізацый падтрымкі малога і сярэдняга прадпрымальніцтва краін Усходняга партнёрства, яны абмеркавалі асаблівасці прадастаўлення фінансавай і нефінансавай падтрымкі малым і сярэднім прадпрыемствам. Эксперты з Беларусі, Арменіі, Азербайджана, Украіны, Грузіі і Малдовы таксама падзяліліся вопытам у частцы садзейнічання экспарту, дзяржаўнай падтрымкі правядзення выставачных мерапрыемстваў за мяжой.