BY
EN RU BY

Беларуска-польскі семінар, прысвечаны рынку ўпакоўкі, прайшоў у Мінску

4 снежня ў Мінску прайшоў семінар «Рынак упакоўкі ў Рэспубліцы Польшча і Рэспубліцы Беларусь, Еўрапейскім саюзе і Еўразійскім эканамічным саюзе: магчымасці супрацоўніцтва». Мерапрыемства арганізавана Нацыянальным цэнтрам маркетынгу сумесна з Пасольствам Рэспублікі Польшча ў Рэспубліцы Беларусь.


Вітаючы ўдзельнікаў семінара, дырэктар Нацыянальнага цэнтра маркетынгу Валерый Садоха заўважыў, што ва ўмовах жорсткай рынкавай канкурэнцыі вытворцы павінны надаваць увагу як якасці выпускаемага тавару, так і яго выгляду. «Прывабная ўпакоўка, якая змяшчае ўсю неабходную інфармацыю аб тавары, мае важную ролю ў барацьбе за спажыўца. Варта вывучыць магчымасць супрацоўніцтва з польскім бізнесам у гэтай галіне, для таго, каб зрабіць нашы тавары больш канкурэнтаздольнымі на сусветных рынках», – сказаў Валерый Садоха.

Намеснік Пасла Рэспублікі Польшча ў Рэспубліцы Беларусь Марцін Вайцяхоўскі адзначыў, што ў рамках гэтага семінара прысутныя змогуць азнаёміцца ​​са станам польскага і беларускага рынкаў упакоўкі і, магчыма, перайсці да канкрэтнага супрацоўніцтва. «Мне здаецца, што мы маглі б вельмі шмат зрабіць у гэтай галіне. Тым больш што ў нас ужо ёсць такі вопыт супрацоўніцтва. У цяперашні час у Беларусі прадстаўлены польска-беларускія прадпрыемствы, якія пастаўляюць вырабляемую імі ўпакоўку ў розныя краіны свету».

На семінары выступілі польскія і беларускія эксперты ўпаковачнай галіны. Удзельнікі мерапрыемства даведаліся аб актуальных тэндэнцыях і інавацыйных рашэннях у галіне, патрабаваннях да бяспекі пакавання ў ЕС і многае іншае.

У семінары прынялі ўдзел прадстаўнікі Міністэрства замежных спраў Рэспублікі Польшча, Пасольства Рэспублікі Польшча ў Рэспубліцы Беларусь, Польскай палаты ўпакоўкі, дэпартамента эканамічнага супрацоўніцтва Польскага інстытута ў Мінску, а таксама прадстаўнікі польскіх і беларускіх дзелавых колаў.