BY
EN RU BY

Прадстаўнікі МЗС Нямеччыны наведалі Нацыянальны цэнтр маркетынгу

5 снежня ўпаўнаважаны па Усходняй Еўропе, Каўказе і Цэнтральнай Азіі МЗС ФРГ Міхаэль Зіберт, аташэ дэпартамента па Расіі, Беларусі, Малдове і Усходняму партнёрству Ціма Шцюм і першы сакратар Пасольства ФРГ у Беларусі Зільке Бельман нанеслі візіт у Нацыянальны цэнтр маркетынгу.

Міхаэль Зіберт выказаў меркаванне, што, нягледзячы на ​​стабільныя дзелавыя кантакты паміж нашымі краінамі, у германскага бізнесу недастаткова інфармацыі пра Беларусь, яе эканамічным і інвестыцыйным клімаце. Разам з тым, супрацоўніцтва з Беларуссю цікавіць нямецкі бок, у тым ліку, у рамках ініцыятывы Усходняга партнёрства.

Дырэктар Нацыянальнага цэнтра маркетынгу Валерый Садоха адзначыў, што па факце больш за 31% экспарту айчыннай прадукцыі ажыццяўляецца ў ЕС. Ён распавёў, што Нацыянальны цэнтр маркетынгу на рэгулярнай аснове праводзіць сумесна з Пастаянным прадстаўніцтвам Рэспублікі Беларусь пры Еўрапейскім саюзе семінары, прысвечаныя праблемам і ўмовам ажыццяўлення паставак беларускай прадукцыі ў ЕС. Таксама Валерый Садоха распавёў аб магчымасцях Нацыянальнага цэнтра маркетынгу па аказанні садзейнічання германскаму бізнесу ў выхадзе на беларускі рынак і працы на ім.

Нямецкі бок выказаў зацікаўленасць у такім супрацоўніцтве і падкрэсліў, што, у сваю чаргу, гатовы ўзмацніць узаемадзеянне на ўзроўні бізнесу - пасадзейнічаць ва ўсталяванні Нацыянальным цэнтрам маркетынгу партнёрскіх адносін з адпаведнымі структурамі Германіі, а таксама размяшчаць інфармацыю аб правадзімых у Беларусі тэндэрах на сваіх рэсурсах. У Нямеччыне існуюць арганізацыі, якія прадстаўляюць інтарэс бізнесу свайго рэгіёну на рынках іншых краін. Міхаэль Зіберт заявіў, што гатовы даць пералік патэнцыйных партнёрскіх арганізацый для ўстанаўлення супрацоўніцтва і развіцця знешнеэканамічнай дзейнасці бізнесу абедзвюх краін.

Міхаэль Зіберт таксама запрасіў удзельнікаў сустрэчы прыняць удзел у Днях беларускай эканомікі ў Нямеччыне.

Па выніку сустрэчы бакі дамовіліся ўзмацніць інфармацыйны абмен актуальнай гандлёва-эканамічнай і тэндэрнай інфармацыяй.