BY
EN RU BY

Удзел Беларусі ў найбуйнейшай выставе імпарту ў Шанхаі павінен прывесці да новых кантрактах і павелічэнню экспарту ў Кітай

Пра гэта ішла размова на прэс-канферэнцыі Нацыянальнага цэнтра маркетынгу, якая прайшла 4 кастрычніка ў Мінску.

Улічваючы высокую цікавасць грамадскасці да ўдзелу Рэспублікі Беларусь у Першай кітайскай Міжнароднай выставе імпартных тавараў і паслуг «China International Import Expo» у лістападзе 2018 г., Нацыянальны цэнтр маркетынгу правёў прэс-канферэнцыю на тэму «Нацыянальная экспазіцыя Рэспублікі Беларусь на міжнароднай выставе імпарту ў Шанхаі» .

Нацыянальны цэнтр маркетынгу выступае арганізатарам Нацыянальнай экспазіцыі Рэспублікі Беларусь на «China International Import Expo», а таксама Беларуска-Кітайскага дзелавога форуму.

«China International Import Expo» пройдзе з 5 па 10 лістапада 2018 г. у Шанхаі (Кітайская Народная Рэспубліка) у самым вялікім у свеце выставачным комплексе, агульная плошча забудовы якога складае каля 1,5 млн кв.м. У мерапрыемстве прымуць удзел больш за 2800 кампаній з 130 краін. Мяркуецца, што колькасць аптовых пакупнікоў на выставе дасягне 150 000.

Агульная выставачная плошча беларускіх стэндаў складзе 778 кв.м. Нацыянальная экспазіцыя Рэспублікі Беларусь на выставе «China International Import Expo» будзе прадстаўлена ў двух тэматычных зонах.

У зоне краінавых павільёнаў на агульнай плошчы 136 кв.м. будзе прадстаўлены Нацыянальны стэнд Рэспублікі Беларусь, дзе наведвальнікі змогуць азнаёміцца ​​з гандлёва-эканамічным, інвестыцыйным, навукова-тэхнічным і гісторыка-культурным патэнцыялам нашай краіны.

У зоне прадпрыемстваў і бізнесу «China International Import Expo» беларускія прадпрыемствы займаюць 642 кв.м экспазіцыйных плошчаў. На галіновых стэндах будуць дэманстравацца беларускія тавары і паслугі ў 6 камерцыйных павільёнах. Самы вялікі стэнд беларускіх тавараў будзе прадстаўлены ў павільёне «Сельскагаспадарчыя і харчовыя прадукты».

«У цяперашні час мы вельмі актыўна працуем над прасоўваннем сельскагаспадарчай прадукцыі, прадуктаў харчавання. Вельмі важна нарошчваць экспарт нашых паслуг», - падкрэсліў Сяргей Цярэнцьеў, начальнік упраўлення Азіі, Аўстраліі і Акіяніі Міністэрства замежных спраў Беларусі.

Сёння кітайскі рынак увайшоў у стадыю бесперапыннага пашырэння маштабаў спажывання, і імпарт пры такой тэндэнцыі мае велізарны патэнцыял для росту. На працягу наступных пяці гадоў Кітай імпартуе прадуктаў і паслуг на больш чым $ 10 трлн.

«Узровень палітычнага супрацоўніцтва з Кітаем, узровень адносін апярэджвае наша гандлёва-эканамічнае супрацоўніцтва. Выстава - магчымасць дагнаць ўзровень узаемадзеяння. Кітай - вялізны рынак. І там ёсць месца для беларускіх тавараў» - адзначыў Валерый Садоха, дырэктар Нацыянальнага цэнтра маркетынгу.

Усе беларускія стэнды будуць прадстаўлены пад брэндам Made in Belarus, лагатып выкананы ў традыцыйнай стылістыцы беларускіх арнаментаў з выявай васілька - кветкі, сімвалізуючай Беларусь. Зацверджаны слоган канцэпцыі Нацыянальнай экспазіцыі: «Беларусь - Кітай: дружба, супрацоўніцтва, перспектывы».