BY
EN RU BY

Нацыянальны цэнтр маркетынгу правёў у Мінску семінар па тэматыцы дзяржзакупак у сістэме аховы здароўя

25 кастрычніка 2018 г. Нацыянальны цэнтр маркетынгу правёў навучальны семінар на тэму «Арганізацыя закупак тавараў (работ, паслуг) ва ўстановах аховы здароўя Рэспублікі Беларусь» для арганізацый г. Мінска і Мінскай вобласці.


На семінары слухачы атрымалі інфармацыю па такіх значных тэмах, як заканадаўчая аснова ажыццяўлення закупак тавараў (работ, паслуг) ўстановамі аховы здароўя Рэспублікі Беларусь; складанне, зацвярджэнне і вядзенне гадавога плана дзяржаўных закупак; падрыхтоўка і арганізацыя правядзення працэдуры закупкі; закупка з адной крыніцы, канкурэнтныя працэдуры закупак.

На практычных прыкладах былі разгледжаны асноўныя памылкі, якія дапускаюцца заказчыкамі падчас правядзення працэдур закупак, а таксама тлумачацца іх дзеянні ў выпадку адмовы пастаўшчыка ад выканання сваіх абавязацельстваў, працэдура дазволу спрэчак і абскарджанне рашэнняў заказчыка.

Акрамя таго, на семінары лектары адукацыйнага цэнтра Нацыянальнага цэнтра маркетынгу надалі ўвагу закупачнаму заканадаўству, прадставіўшы агляд асноўных палажэнняў Закона Рэспублікі Беларусь ад 2018/07/17 № 136-З «Аб унясенні змяненняў і дапаўненняў у Закон Рэспублікі Беларусь «Аб дзяржаўных закупках тавараў (работ, паслуг)», які ўступае ў сілу з 2019/07/01.

«У цяперашні час вузкатэматычныя семінары па закупках у сферы аховы здароўя праводзіць толькі наша прадпрыемства, – распавяла начальнік адукацыйнага цэнтра Нацыянальнага цэнтра маркетынгу Наталія Тышкевіч. – Усе нашы навучальныя праграмы пабудаваны на шматгадовым практычным вопыце ўзаемадзеяння Цэнтра і ўдзельнікаў сістэмы закупак. Такія спецыялізаваныя заняткі прыносяць бȯльшую практычную карысць нашым слухачам: яны атрымліваюць інфармацыю па канкрэтнай тэме, маюць магчымасць задаць пытанні, ўдакладніць дэталі, разабрацца ў спецыфічных момантах, якія ўзнікаюць пры правядзенні закупак у сферы аховы здароўя».

Мерапрыемства адбылося ў рамках цыкла семінараў для ўстаноў аховы здароўя, які праводзіцца адукацыйным цэнтрам Нацыянальнага цэнтра маркетынгу. Ўдзельнікамі сталі больш за 30 прадстаўнікоў розных устаноў аховы здароўя сталіцы і Мінскай вобласці. Аналагічныя па тэматыцы семінары ўжо прайшлі ў Гродне і Віцебску.