BY
EN RU BY

У Мінску прайшоў семінар па PR-прасоўванні ў краінах Еўропы

Нацыянальны цэнтр маркетынгу выступіў інфармацыйным партнёрам семінара «PR-прасоўванне на нямецкім і агульнаеўрапейскім рынках. Магчымасці для беларускага бізнэсу», які прайшоў 5 кастрычніка ў г. Мінску. Мерапрыемства арганізавана міжнародным агенцтвам mc Group і камунікацыйным агенцтвам EZERIN'COM (Беларусь). Ключавым спікерам семінара выступіў СЕО mc Group Харальд Цулауф.

У прывітальным слове Надзвычайны і Паўнамоцны Пасол Федэратыўнай Рэспублікі Германія ў Рэспубліцы Беларусь Петэр Дэтмар заўважыў, што, нягледзячы на ​​рост двухбаковага тавараабароту, каля 75% беларускага экспарту ў Нямеччыну складае сыравіна. «У такой сітуацыі тэма сённяшняга семінара мае вялікае значэнне. Беларусь - экспартна арыентаваная краіна, і ёй трэба ўбудоўвацца ў глабальныя ланцужкі дабаўленага кошту, а значыць, надаваць больш увагі перспектыўным рынкам і больш актыўна прасоўваць сябе там». Адной з магчымасцяў для прасоўвання кіраўнік дыпмісіі лічыць стварэнне прадпрыемстваў у краінах Еўропы.

PR-дырэктар EZERIN'COM Андрэй Езярын ў сваёй прэзентацыі распавёў пра асноўныя міжнародныя трэнды у PR. Сёння спецыялісты ў гэтай сферы павінны граматна выкарыстоўваць усе каналы камунікацыі, аператыўна рэагаваць на ўсё, што адбываецца вакол, і ўвесь час трымаць сувязь са сваёй аўдыторыяй.

Харальд Цулаўф адзначыў, што ў краінах ЕС пакуль недастаткова ведаюць пра Беларусь. У такой сітуацыі перад урадам стаіць задача распрацаваць моцны нацыянальны брэнд, пад якім будуць прасоўвацца беларускія прадукты. А прадпрыемствы і кампаніі, у сваю чаргу, павінны зрабіць упор на маркетынг і павышэнне дасведчанасці еўрапейскіх спажыўцоў пра сябе. Пра тое, як гэта зрабіць, СЕО mc Group распавёў у сваёй прэзентацыі.

Спадар Цулаўф растлумачыў, што так як канкурэнцыя на еўрапейскім рынку вельмі высокая, трэба пастаянна нагадваць пра сябе дыстрыбутарам і спажыўцам. Добрыя магчымасці завесці карысныя знаёмствы дае наведванне выставачных мерапрыемстваў. Пастаянны маніторынг інфармацыйных і рэкламных матэрыялаў дапаможа своечасова пераразмеркаваць рэсурсы і адмовіцца ад неэфектыўных інструментаў.

«Любы прадукт можна прасоўваць на любым рынку: гэта залежыць ад яго характарыстык у параўнанні з аналагамі. Нават на самым цвёрдым рынку ў кампаніі, якая вырабіла выдатны прадукт ці паслугу і граматна выкарыстоўвае інструменты маркетынгу, заўсёды ёсць шанец», - заўважыў Харальд Цулаўф.

Пасля прэзентацый на адкрытай дыскусіі слухачы задалі спікерам, пытанні, якія іх цікавяць, і абмеркавалі перспектывы пашырэння беларускіх кампаній на еўрапейскім рынку.

Да ведама: mc Group - найбуйнейшае агенцтва сувязі ў Нямеччыне і трэцяе па велічыні нямецкае рэкламнае агенцтва. Сярод кліентаў mc Group - краіны і палітыкі, міжнародныя арганізацыі, буйныя сусветныя кампаніі з розных прафесійных сфер. Mc Group прадастаўляе шырокі спектр паслуг па фарміраванні і прасоўванні брэнда.

EZERIN'COM працуе на беларускім камунікацыйным рынку з 2010 г. У партфелі агенцтва маштабныя камунікацыйныя кампаніі, рэалізаваныя як для бізнес-кліентаў (Samsung, Danon, Сanon, HP, McDonalds), так і для міжнародных арганізацый - Прадстаўніцтва ЕС ў Беларусі, ПРААН, МАМ, ЕБРР, ЮНІСЕФ, ЮНФПА і інш.