BY
EN RU BY

Адбыўся вэбінар па электроннай камерцыі для беларускіх экспарцёраў з Міжнародным гандлёвым цэнтрам

Нацыянальны цэнтр маркетынгу МЗС Беларусі працягвае працу па арганізацыі мерапрыемстваў, накіраваных на садзейнічанне развіццю электроннага гандлю ў Беларусі. 3 сакавіка адбыўся вэбінар «Электронная камерцыя як інструмент развіцця беларускага экспарту", у якім прынялі ўдзел больш за 60 беларускіх прадпрыемстваў. Мерапрыемства арганізавана сумесна з Міжнародным гандлёвым цэнтрам і пры падтрымцы Пастаяннага прадстаўніцтва Рэспублікі Беларусь пры аддзяленні ААН і іншых міжнародных арганізацыях у Жэневе.

Запрашаныя эксперты Міжнароднага гандлёвага цэнтра праінфармавалі ўдзельнікаў вэбінара пра тэндэнцыі развіцця электроннай камерцыі, магчымыя бар'еры, патрэбы і практычныя навыкі, неабходныя кампаніям для асваення дадзенага выгляду гандлю, а таксама аб папулярных у Еўропе і іншых краінах электронных гандлёвых пляцоўках - перспектыўных для беларускай прадукцыі, у прыватнасці Amazon.com.

Старшы саветнік па міжнароднаму маркетынгу Джэймс Хоўв адзначыў найбольш важныя складнікі паспяховага гандлю ў інтэрнэце: якасны кантэнт, які ўключае фатаграфіі і падрабязнае апісанне тавару на замежнай мове, прафесійнае онлайн-прасоўванне і даступную сістэму аплаты тавару.

Дырэктар Нацыянальнага цэнтра маркетынгу Валерый Садоха акцэнтаваў увагу ўдзельнікаў вэбінара на электроннай вітрыне беларускіх тавараў - партале Export.by. На платформе прадстаўлена каля 7 тыс. кампаній, у тым ліку замежных, і больш за 21 тыс. тавараў, паслуг і тэхналогій. Партал як інструмент нефінансавай падтрымкі знешнеэканамічнай дзейнасці ў Рэспубліцы Беларусь прадастаўляе магчымасць лёгка знайсці бізнес-партнёра. У цяперашні час Нацыянальны цэнтр маркетынгу запусціў механізм, які дазваляе заключаць здзелкі на партале Export.by з дапамогай электроннага лічбавага подпісу (ЭЛП). Спікер пакрокава растлумачыў механізм ажыццяўлення такой аперацыі: схему заключэння дагавораў, інструкцыі для прадаўцоў і пакупнікоў, умовы для атрымання ЭЛП. Валерый Садоха таксама паведаміў, што ў цяперашні час Нацыянальным цэнтрам маркетынгу праводзіцца работа над магчымасцю атрымання ЭЛП ў дыстанцыйным фармаце. Мяркуецца, што такая магчымасць будзе спрыяць спрашчэнню гандлю з замежнымі партнёрамі.

У рамках вэбінара прайшла дэманстрацыя навучальных відэаролікаў па электроннай камерцыі Міжнароднага гандлёвага цэнтра, а таксама дыскусійная панэль у фармаце пытанне-адказ.