BY
EN RU BY

У Нацыянальным цэнтры маркетынгу кіраўнікі і спецыялісты беларускіх прадпрыемстваў павысілі кваліфікацыю ў галіне знешнеэканамічнай дзейнасці

26 – 30 лістапада 2018 г. у адукацыйным цэнтры Нацыянальнага цэнтра маркетынгу прайшла навучанне першая група кіруючых работнікаў і спецыялістаў беларускіх прадпрыемстваў па праграме павышэння кваліфікацыі на тэму «Знешнеэканамічная дзейнасць прадпрыемства».

Галоўнай мэтай праграмы было павысіць узровень кампетэнтнасці спецыялістаў прадпрыемстваў-экспарцёраў у галіне захавання нарматыўных патрабаванняў, у пытаннях фінансавання гандлю, лагістыкі, мытных працэдур.

Дырэктар Нацыянальнага цэнтра маркетынгу Валерый Садоха, выступаючы перад слухачамі, адзначыў, што сёння спецыялісты па ЗЭД пры выбудоўванні маркетынгавай стратэгіі прадпрыемствы павінны добра арыентавацца ў сусветнай эканамічнай сітуацыі, разумець тэндэнцыі развіцця новых рынкаў, ведаць аб наяўных таварных нішах для беларускіх тавараў, валодаць інфармацыяй пра структуру імпарту замежных рынкаў, а таксама структуру экспарту нашай краіны, праводзіць маркетынгавыя даследаванні.

У ходзе навучання былі разгледжаны такія тэмы, як патрабаванні да арганізацыі і вядзення знешнеэканамічнай дзейнасці прадпрыемства, тарыфнага і нетарыфнага рэгулявання, міжнародныя камерцыйныя аперацыі, дакументаабарот знешнегандлёвых здзелак, рызыкі і страхаванне ў знешнеэканамічнай дзейнасці, практычныя пытанні міжнароднага маркетынгу.

Начальнік адукацыйнага цэнтра Наталія Тышкевіч распавяла, што слухачы першай групы станоўча адклікаюцца пра курс. «Мы гатовыя і далей развіваць тэматыку па гэтым напрамку, разглядаць пытанне аб арганізацыі вузкаспецыялізаваных семінараў і курсаў павышэння кваліфікацыі па знешнеэканамічнай дзейнасці», – дадала яна.

Слухачам, якія засвоілі прадстаўленую вучэбную праграму, былі выдадзены пасведчанні дзяржаўнага ўзору.

для даведкі

Адукацыйны цэнтр дзейнічае ў структуры Нацыянальнага цэнтра маркетынгу з 1 студзеня 2018 г., на яго базе рэалізоўваюцца праграмы павышэння кваліфікацыі кіруючых работнікаў і спецыялістаў у галіне знешнеэканамічнай дзейнасці і ажыццяўлення працэдур закупак. Абодва кірункі цесна звязаны з асноўнымі відамі дзейнасці Нацыянальнага цэнтра маркетынгу, такімі, як падтрымка экспарту і інфармацыйнае забеспячэнне працэдур закупак.