BY
EN RU BY

Аб кампаніі

Нацыянальны цэнтр маркетынга і кан’юнктуры цэн заснаваны Міністэрствам замежных спраў Рэспубліцы Беларусь у 1997 годзе. Наша арганізацыя з’яўляецца правадніком палітыкі Міністэрства замежных спраў у развіцці гандлёва-эканамічных зносін Беларусі з замежнымі краінамі. Прасоўванне беларускага экспарту і аказанне неабходнай падтрымкі ў гэтым беларускім прадпрыемствам з’яўляецца прыярытэтным накірункам працы Нацыянальнага цэнтра маркетынга.

Накірункі дзейнасці:

Перавагі работы з намі:

  • больш за 20 гадоў паспяховай працы на рынку інфармацыйна-маркетынгавых паслуг;

  • высокакваліфікаваны персанал з веданнем замежных моў;

  • філіялы ва ўсіх абласных гарадах Беларусі;

  • партнёрскія адносіны больш як са 150 арганізацыямі ў 50 краінах свету;

  • шырокая геаграфія арганізацыі дзелавых мерапрыемстваў.

Нацыянальны цэнтр маркетынга з'яўляецца аператарам наступных інтэрнэт-рэсурсаў:

  • export.by - партал інфармацыйнай падтрымкі экспарту;

  • icetrade.by - афіцыйны сайт па размяшчэнні інфармацыі аб закупках у Рэспубліцы Беларусь і за мяжой;

  • goszakupki.by - электронная гандлёвая пляцоўка, якая змяшчае інфармацыю аб дзяржаўных закупках у Рэспублікі Беларусь;

  • ca.ncmps.by - сведчы цэнтр;

  • gias.by - дзяржаўная інфармацыйна-аналітычная сістэма кіравання дзяржаўнымі закупкамі.

Нацыянальны цэнтр маркетынга - уладальнік сертыфіката адпаведнасці сістэмы менеджменту патрабаванням міжнароднага стандарту ISO 9001: 2015.