BY
EN RU BY

Маркетынгавыя паслугі

Нацыянальны цэнтр маркетынгу аказвае комплексную інфармацыйна-маркетынгавую падтрымку беларускім і замежным кампаніям у рэалізацыі тавараў / паслуг і развіцці гандлю.

Адным з асноўных напрамкаў дзейнасці Цэнтра з'яўляецца аказанне паслуг па правядзенні шырокага спектру маркетынгавых даследаванняў беларускага і замежных рынкаў, падрыхтоўцы аглядаў рынкаў, якія спрыяюць павышэнню эфектыўнасці гаспадарчай дзейнасці, развіццю бізнесу, выхаду на новыя рынкі збыту і ўмацаванню пазіцый нашых кліентаў. 

Больш чым за 20 гадоў працы Нацыянальным цэнтрам маркетынгу назапашаны значны інфармацыйна-рэсурсны патэнцыял для вывучэння як унутранага, так і знешніх рынкаў, маецца доступ да буйнейшых міжнародных інфармацыйна-маркетынгавых і статыстычных баз даных, развіваюцца партнёрскія адносіны са спецыялізаванымі замежнымі кансалтынгавымі кампаніямі.

Мы прапануем:

КОМПЛЕКСНАЕ ДАСЛЕДАВАННЕ РЫНКУ ТАВАРАЎ І ПАСЛУГ

Комплекснае даследаванне рынку з'яўляецца асновай для прыняцця ключавых кіраўніцкіх рашэнняў, у тым ліку аб выхадзе на замежныя рынкі, а таксама для вызначэння найбольш эфектыўных маркетынгавых інструментаў, якія ўжываюцца ў мэтах паспяховага развіцця кампаніі.

ВЫВУЧЭННЕ ПАКАЗЧЫКАЎ РЫНКУ І ТЭНДЭНЦЫЙ ЯГО РАЗВІЦЦЯ

Прадастаўленне інфармацыі аб бягучым стане рынку, у тым ліку вызначэнне драйвераў рынку, тэндэнцый і перспектыў развіцця рынку. Аналіз данных аб імпарце і экспарце прадукцыі, дынамікі і структуры вытворчасці, вызначэнне ёмістасці рынку і попыту на прадукцыю, разлік прагнозаў.

АНАЛІЗ КАНКУРЭНТНАГА АСЯРОДДЗЯ

Вывучэнне дзейнасці кампаній, асартыменту прадукцыі і цэн. Аналіз інфармацыі аб аб'ёмах вытворчасці, а таксама фінансавых паказчыкаў кампаній. Аналіз канкурэнтаў дазваляе вызначыць слабыя і моцныя бакі кампаніі ў параўнанні з канкурэнтамі і распрацаваць маркетынгавыя мерапрыемствы, якія накіраваны на ўзмацненне пазіцый на рынку.

ВЫВУЧЭННЕ СПАЖЫЎЦОЎ І ПОШУК БІЗНЭСОВЫХ ПАРТНЁРАЎ

Пошук бізнэсовых партнёраў, пастаўшчыкоў і вырабнікоў тавараў / паслуг. Вызначэнне ступені зацікаўленасці спажыўцоў у набыцці прадукцыі заказчыка. Вызначэнне попыту на тавар / паслугу, найбольш значных фактараў, якія ўплываюць на выбар спажыўца. Правядзенне палявых даследаванняў у сферы В2В, а таксама online-апытанняў. Праверка надзейнасці контрагентаў.

МАНІТОРЫНГ, АНАЛІЗ І АГЛЯД ЦЭН

Прадастаўленне звестак аб бягучых аптовых і рознічных цэнах на прадукцыю, аналіз цэн канкурэнтаў, дынамікі цэн імпарту / экспарту прадукцыі ў Рэспубліцы Беларусь і замежных краінах.

ВЫВУЧЭННЕ ЗАМЕЖНЫХ РЫНКАЎ

Маркетынгавае даследаванне замежных рынкаў з'яўляецца асновай для прыняцця рашэнняў па маркетынгавай стратэгіі прадпрыемстваў, у тым ліку якія датычацца выхада на новыя рынкі збыту, а таксама ўмацавання прысутнасці на традыцыйных рынках. Даследаванне ўключае ў сябе вызначэнне перспектыўных рынкаў для экспарту, аналіз стану рынку і прагноз яго развіцця, а таксама ўмовы доступу на рынак: тарыфнае і нетарыфнае рэгуляванне (сертыфікацыя), вывучэнне канкурэнтаў і цэн, пошук партнёраў.

ПАДРЫХТОЎКА АНАЛІТЫЧНЫХ АГЛЯДАЎ

Падрыхтоўка аналітычных аглядаў беларускага і замежных рынкаў розных відаў прадукцыі, якія ўключаюць аналіз данных аб аб'ёме рынка, аб знешнегандлёвых аперацыях, дынаміцы цэн і інш.

АНАЛІЗ МАРКЕТЫНГАВАЙ ІНФАРМАЦЫІ АБ ВЫНІКАХ ЗАКУПАК

Прадастаўленне звестак аб закупках доследнай прадукцыі, якія размешчаны на афіцыйным сайце па дзяржаўным закупкам www.icetrade.by, з указаннем заказчыка, аб'ёму закупак, цаны кантракту, кампаній-удзельнікаў і пераможцаў.

ІНФАРМАЦЫЙНАЕ СУПРАВАДЖЭННЕ ЗАКУПАК

Пацвярджэнне адсутнасці / наяўнасці беларускага выробніка тавараў / паслуг і адзінасці пастаўшчыка. Пошук выробнікаў і пастаўшчыкоў прадукцыі / паслуг у краінах ЕАЭС, ЕС, Азіі і Амерыкі. Вывучэнне цэн на прадукцыю і ўмоў пастаўкі.

ГАДАВАЯ ПАДПІСКА НА АГЛЯДЫ РЫНКУ МАЛОЧНАЙ ПРАДУКЦЫІ ЗА МЯЖОЙ

Нацыянальны цэнтр маркетынгу прапануе выробнікам малочнай прадукцыі аформіць гадавую падпіску на пакет маркетынгавых даследаванняў на выгадных умовах.

РАСПРАЦОЎКА ПРЭЗЕНТАЦЫІ ПРАДПРЫЕМСТВА І ІНВЕСТЫЦЫЙНЫХ ПРАЕКТАЎ

Нацыянальны цэнтр маркетынгу прапануе распрацоўку прэзентацыі прадпрыемства і інвестыцыйнай прапановы (бізнэс-плана) на рускай і англійскай мовах (у электронным і друкаваным выглядзе).

ІНШЫЯ ПАСЛУГІ

Нацыянальны цэнтр маркетынгу прапануе паслугі па правядзенню аўдыту рознічнага гандлю (retail audit), правядзенню маркетынгавых даследаванняў Mystery shopping, Mystery calling, а таксама амнібус.

Напрамкі работы:
  • Рынак прамысловых тавараў;
  • Рынак сельскагаспадарчай прадукцыі;
  • Рынак прадуктаў харчавання;
  • Рынак будаўніцтва і нерухомасці;
  • Рынак будаўнічых матэрыялаў і абсталявання;   
  • Рынак медыцынскіх паслуг і тавараў;
  • Рынак нехарчовых тавараў паўсядзённага попыту і працяглага карыстання;
  • Рынак прадукцыі дрэваапрацоўкі;
  • Рынак IT-паслуг.

Перавагі работы з намі:

  • выканана звыш 10 000 маркетынгавых даследаванняў, у тым ліку рынкаў краін СНД, Еўропы, Азіі, Амерыкі, Афрыкі;
  • партнёрскія адносіны больш як са 150 арганізацыямі ў 48 краінах свету;
  • цеснае ўзаемадзеянне з міністэрствамі, органамі дзяржаўнага кіравання і замежнымі ўстановамі Рэспублікі Беларусь;
  • высокакваліфікаваны персанал, які валодае рознымі замежнымі мовамі;
  • філіялы ва ўсіх абласных гарадах Беларусі;
  • разумныя цэны і гібкая сістэма зніжак.
 

Кантакты:

тэл.: +375 (17) 203 58 10, +375 (17) 203 40 36

e-mail: market@icetrade.by


Пакінуць заяўку
Прымацаваць файл... — Файл не абраны
Максімум 10 Мб